Account-Based Marketing to strategia działania na LinkedIn, w której jakościowo nawiązujesz relacje z potencjalnymi klientami. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to odbierz dostęp do wideo, w którym tłumaczę to podejście.
Prospekting, czyli strategia jak najszybszego dotarcia do większych grup docelowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to odbierz dostęp do wideo, w którym tłumaczę to podejście.
Na LinkedIn można zbudować duże zasięgi i trafić ze swoim przekazem do osób decyzyjnych i majętnych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to odbierz dostęp do wideo, w którym tłumaczę to podejście.
Nawet jak nie masz czasu i potrzeby, aby lepiej wykorzystać LinkedIn, to warto dopracować profil. Dlaczego? Bo zadziała na Twoją korzyść lub niekorzyść.
Zainwestowanie jednorazowo kilkudziesięciu minut może przynosić korzyści przez dłuższy czas.